& Office

  • Toimistopalvelut

  • Sihteeripalvelut

  • Laskutuspalvelut

Taloushallinto- ja toimistopalvelut

Jos  toimistossa iskee yllättävä sijaisen tai lomittajan tarve, tarvitset assistenttia pikaisesti, tai haluat väliaikaisesti tai pysyvästi ulkoistaa osan tai kaiken taloushallinnostosi tai toimistotehtävistä, ole yhteydessä ja kartoitetaan tarpeesi.


(tällä hetkellä en ota uusia kokoaikaisia taloushalllinnon asiakkaita, sillä asiakasmäärä on täynnä)

Olen Liiketalouden merkonomi 2011, Taloushallinnon ammattitutkinnon suorittanut kirjanpitäjä ja palkanlaskija 2017, Myynnin ammattitutkinto 2003. 


Pystyn pikaisellakin perehdytyksellä aloittamaan työt. Olen käyttänyt useita eri taloushallinnonohjelmia ja asiakashallintajärjestelmiä ja opin nopeasti uusia. mm.Visma Fivaldi, Passeli, Balanssi, Procountor, CGI Pegasos, Pro Economica, DL Software. Toimisto-ohjelmista Word, Excel, ja Powerpoint-osaaminen.

Voin tehdä esimerkiksi mm.yrityslaskutusta sovitusti esim. 1- 2 x kertaa kuukaudessa, hoitaa koko kuukausikirjanpidon, alv-ilmoitukset ja työnantajasuoritukset. Tehdä esitelmiä PowerPoint pohjalle materiaalin pohjalta, Excel-laskelmia ja taulukoita esityksiä varten, tehdä tekstinkäsittelyä Wordillä, laatia laskureita, ym. toimistoassistentin töitä, kysy tarpeesi mukaan. Minulla on kokemusta myös kunnallisesta toimisto- ja laskutustyöstä.

Lyhyet sijaisuudet tai osa-aikaisuudet toimistotöissä laskutuspalveluna, ostat vain sen mitä tarvitset, ilman työsopimuksen vaatimaa vähimmäistyöaikaa.

Tuntihinta alk. 40,32€ + alv 24 % tai pidemmät jaksot sopimushinnalla,   kysy tarjousta.

Kuukausikirjanpito alk.70€/kk

Tilinpäätös alk. 100€

Tekstinkäsittely tuntityönä